diferencias entre sexualidad humana y animal

Answers

Answer 1
Las diferencias son q en la sexualidad humana y la animal es q la animal se usan diferentes métodos q en la humana
Answer 2
La genetica del humano Es differente

Related Questions

PLZZZZ HELPPP spanishhhh

Answers

¿Le sirvo pastel a usted? Sí sírvamelo.

resumen del cuento el anillo de joseph von eichendorff

Answers

Summary of the story the ring of Joseph von eichendorff

Me gusta cuando callas y estan como ausente. Me oyes desde lejos y mi voz no te toca culto o coloqial o vulgar

Answers

Answer:

o Coloquial

Explanation:

o Coloquial.

plz help me w spanish thanks

Answers

Answer:

6. Es

7 Hacer

8. Tengo

9. Mi Gusta

10. Yo Soy I think

Explanation:

Pliss you can help me no links

Answers

Answer:

Ocho partes de un numero aumentado en otro numero dividido en seis.

Hope this helps!!

Which of the following were gods to the Incas? Select all that apply.
1. the stars
2. horses
3. llamas
4. the sun
5. the moon

Answers

Answer:

sun, moon, stars

4 & 5 are the answers

please help due soon 19-30

Answers

19. L
20. K
21. J
22. G
23. F
22. C
23. B
24. A
25. D
26. H
27. I
28. M
29. E
30. N
19: L
20: k
21: J
22: C
23:B
24:A
25: D
26:h
27:I
28: M
29: N
30: E Hope this helps :)

-ndo
Write the verb in the gerund form (-ndo ending). Example: dormir > durmiendo


1. ver [_____]

2. escribir [_____]

3. escuchar [_____]

4. tomar [_____]

5. comer [_____]

6. usar [_____]

Can someone who speaks Spanish help me?

Answers

Answer:

1. Viendo

2. Escribir

3. Escuchando

4. Tomando

5. Comiendo

6. Usando

Answer:

Explanation:

1. Viendo

2. Escribiendo

3. Escuchando

4. Tomando

5. Comiendo

6. Usando

There was so many people in the streets.
(___________)
A. Preterite
B.Imperfect​

Answers

Answer:

.Imperfect​

Explanation:

I think it’s b sorry if I’m wrong

why are those places important to you and your family? how were you able to reach those places?​

Answers

you have to answer this on your own so it’ll make sense

What is NOT most likely to be in the burger?
lettuce
tomato
meat
Carrots

Answers

Answer:

carrots

Explanation:

carrots are not normally put on burgers due to bulkiness and bitter taste.

Carrots

I have never seen anyone put carrots on a burger.

I don't know what what to do here

Answers

Answer:

Explanation:

1. se

2. nos

3. me

4. se

5. Voy a bañarme

6. te

7. Necesitamos vestirnos

8. te

1. se
2.nos
3.me
4.se
5.me
6.te
7.nos
8.te

Hola, me podrían ayudar con 2 ejemplos de cada una de oraciones yuxtapuestas, coordinadas y Subordinadas. Porfavor​

Answers

1

El fin de semana te voy a visitar a tu casa, no te vayas a ir que te llevo tu regalo de cumpleaños.

Inflación, inseguridad y corrupción: las tres principales preocupaciones del país según las últimas encuestas.

2

Llegamos tarde así que los profesores se enojaron bastante.

Aprobé todos los exámenes, sin embargo, no me permitieron ingresar al curso.

3

La película que me recomendaste es muy linda.

Los actores, que habían ensayado todo el día, salieron a saludar.

Make a list of moods. Beside each one, describe a situation or circumstance when you feel that way

Answers

Answer:

Feliz, triste, perezosa, enojada

Explanation:

Look at the pictures and describe what each person is doing. Choose the
appropriate verbs from the boxes below, and conjugate them so that they
correspond to the people in the pictures. Don't forget to use the correct reflexive
pronoun and the conjugated form of the verb for the subject. Each verb will be used only once.

sentarse
despertarse
despedirse
vestirse
divertirse
acostarse

Answers

Se visten
Se sienta
Nos divertimos
Te acuestas

1.- ¿ Cuál es la estructura del sujeto?
2.- ¿Cómo se halla el sujeto de una oración?
3.- Escribe el orden que debes seguir al analizar una oración.
4.- Estructura del predicado nominal (SV-PN).
5.- ¿Cuándo un verbo copulativo funciona como cópula en una oración?
6.- Estructura del complemento directo (C.D.).
7.- ¿ Cuál es la estructura del atributo?
8.- Estructura del complemento indirecto (C. I.).
9.- Estructura del complemento de régimen (C. Rég.).
10.- Estructura del complemento predicativo (C. Pvo.).
11.- Estructura del complemento agente (C. Ag.).
12.- ¿Cómo diferenciamos el complemento predicativo del atributo?
13.- ¿Cómo diferenciamos el C. Pvo. Del CC de modo?
14.- ¿En qué se parece un C. Rég. a un CD?
15.- ¿Cómo se localiza un complemento directo?
16.- ¿Qué relación hay entre el complemento directo y el sujeto paciente?
17.- ¿Cuándo pueden coincidir en una oración el atributo y el CD?
18.- ¿Qué es un verbo transitivo?
19.- ¿Qué es un verbo intransitivo?
20.- ¿Cómo se localiza en una oración el complemento indirecto?
21.- ¿Cómo distinguimos CD y CI al pronominalizar?
22.- ¿Qué leísmo está admitido?
23.- Diferencia entre un complemento directo y un atributo.
24.- ¿Cómo distingo el complemento directo del complemento indirecto?
25.- ¿Cómo se diferencia el CC del CN?
26.- ¿Cómo se diferencia el complemento agente del complemento circunstancial de causa?
27.- ¿Qué funciones puede tener un adverbio?
28.- ¿Qué funciones puede tener un adjetivo?
29.- ¿Cuál es la función de una preposición?
30.- ¿Cuál es la función de una conjunción?
xfavor si m pueden ayudar es urgente
nosupe q materia ponerle

Answers

Nose decirte pero seguro que hay gente que sabe

Help meee plzz:( im rly behind (part 3)

Answers

1. conduciria, gustaria

2. queremos

3. comeran

4. volveran

5. construyo

6. salira

7. caberemos

8. llegara

9. sabria

Les proponemos que comiencen la actividad pidiéndoles a sus alumnos que escriban dos textos breves (15 renglones), utilizando el procesador de texto del que dispongan. Un diálogo entre compañeros de colegio, en el que uno de los interlocutores proponga pedir permiso al rector o a la rectora para hacer una feria del plato en los recreos con el fin de recaudar fondos para un viaje de estudios. La carta al rector o a la rectora del colegio pidiendo permiso para hacer la feria del plato.

Answers

Answer:

Les proponemos que comiencen la actividad pidiéndoles a sus alumnos que escriban dos textos breves (15 renglones), utilizando el procesador de texto del que dispongan. Un diálogo entre compañeros de colegio, en el que uno de los interlocutores proponga pedir permiso al rector o a la rectora para hacer una feria del plato en los recreos con el fin de recaudar fondos para un viaje de estudios. La carta al rector o a la rectora del colegio pidiendo permiso para hacer la feria del plato.

.
Kathleen is my friend
Radha went to her grandmother's house last winter.
homework after the class.​

Answers

Kathleen es mi amiga
Radha fue a la casa de su abuela el invierno pasado.
tarea después de la clase.
Kathleen es mi amiga
Radha fur a la casa de su abuela el inviter o pasado con la tarea drspués de la clase

¿Repiten tus padres siempre las mismas recomendaciones? ¿Cuáles?

Answers

Answer:

a veces depende de cual demuestre más interés y esfuerzo

Explanation:

a veces depende de cuál muestro con mayor interés y esfuerzo me gustan las matemáticas español im dominicano y peruano así que sí lo hacen eso a veces hay muchas expectativas

Answer:

Explanation:

Si, ellos siempre repiten las mismas recomendaciones:

Te vas con cuidado

Nos hablas cuando llegues

Te portas bien.

No te metas en problemas.

Hallar el perímetro de los triángulos cuyos vértices están dados por: a) A(-2,5) B(4,3) C(7,-2) b) A(0,4) B(-4,1) C(3,-3)

Answers

Answer:

a) El triángulo tiene un perímetro de 23.557, b) El triángulo tiene un perímetro de 20.678.

Explanation:

El perímetro es la suma de las longitudes de los lados de un triángulo, la longitud de cada lado se calcula mediante la Ecuación de la Longitud del Segmento de Recta, es decir:

[tex]l = \sqrt{(x_{f}-x_{o})^{2}+(y_{f}-y_{o})^{2}}[/tex] (1)

Donde:

[tex]l[/tex] - Longitud del segmento de recta.

[tex]x_{f}, x_{o}[/tex] - Coordenadas en x de los puntos final e inicial.

[tex]y_{f}, y_{o}[/tex] - Coordenadas en y de los puntos final e inicial.

a) Determinamos la longitud de cada segmento:

[tex]l_{AB} = \sqrt{[4-(-2)]^{2}+(3-5)^{2}}[/tex]

[tex]l_{AB} \approx 6.325[/tex]

[tex]l_{BC} = \sqrt {(7-4)^{2}+(-2-3)^{2}}[/tex]

[tex]l_{BC} \approx 5.831[/tex]

[tex]l_{AC} = \sqrt{[7-(-2)]^{2}+(-2-5)^{2}}[/tex]

[tex]l_{AC} \approx 11.401[/tex]

El perímetro del triángulo es:

[tex]p = l_{AB}+l_{BC}+l_{AC}[/tex]

[tex]p = 23.557[/tex]

El triángulo tiene un perímetro de 23.557.

b) Determinamos la longitud de cada segmento:

[tex]l_{AB} = \sqrt{(-4-0)^{2}+(1-4)^{2}}[/tex]

[tex]l_{AB} = 5[/tex]

[tex]l_{BC} = \sqrt{[3-(-4)]^{2}+(-3-1)^{2}}[/tex]

[tex]l_{BC} \approx 8.062[/tex]

[tex]l_{AC} = \sqrt{(3-0)^{2}+(-3-4)^{2}}[/tex]

[tex]l_{AC} \approx 7.616[/tex]

El perímetro del triángulo es:

[tex]p = l_{AB}+l_{BC}+l_{AC}[/tex]

[tex]p = 20.678[/tex]

El triángulo tiene un perímetro de 20.678.

Yea kinda dont wanna do this

Answers

first one la 2 gusta 3 tambien 4 gusta  you go try to finnd them and put them theres basecli you dont have a answer

Explanation:

1. Gusta
2. Gusta
3. También
4. Si
5. Practicar
6. Jugar
7. Más
8. Andar
9. Ver
10. Telephono
11. Escribir
12. Nadar
Sorry for the wait
Hope this helps
Please mark brainliest
Have a good day.;)

__________ (tu) muchos hermanos?

Answers

Tienes
I believe that is your answer
Tienes muchos hermanos?

A. Rewrite these sentences in the imperfect. Change the italicized verb to the imperfect.
1. Nuestros padres quieren ir a la tienda.
2. Hay un árbol de Navidad en la sala.
3. El árbol de Navidad es muy bonito.
4. Los alumnos cantan y bailan en la fiesta navideña.
5. Los niños tienen muchos regalos debajo del árbol.
6. Quiero ir a la playa.
7. Los fuegos artificiales iluminan el cielo.
8. Los amigos se divierten en la fiesta.
9. Tú eres muy dulce.
10. Ustedes necesitan estudiar mucho para el examen.

Answers

Answer:

Explanation:

1 querían

2. Había

3 era

4 cantaban y bailaban

5 tenían

6 Querían

7 iluminaban

8 divertían

9 eras

10 necesitaban

Use the word bank to put this sentence in order.
Word Bank:
hablar
necesito
con
la maestra.
Yo

Answers

Spanish: Yo necesito hablar con la maestra.

English Translation: I need to talk with my teacher.

You necesito hablar con la maestra

I speak Spanish so yeah :^

Everyone is listening and paying attention. Your teacher might say, 'No se duerman' or 'Despiertense! O Verdadero O Falso ?​

Answers

Falso, if everyone is listening the teacher wouldn’t be scolding you lol

Ella no creía que Pedro____
hacer eso.

pudieras
puede
pueda
pudiera

If possible, please explain how you chose which tense to use

Answers

Ella no creía que Pedro pudiera hacer eso. I don’t know how to explain it but I speak fluent Spanish and we would use PUDIERA in that sentence!



The spinal nerve arises from the brain?
true or false​

Answers

True if I'm not wrong. Have a great day btw.

Answer:

False

Explanation:

Spinal nerves arise from the cervical cord. Each nerve consists of a dorsal sensory root and a ventral motor root. The nerve roots join just lateral to the dural sheath to form the spinal nerves.

brainliest?

What Would She Say? Take out paper
___ papel​

Answers

Answer:

Saca el papel or Saca papel or sacar papel

Explanation:

Take out the paper

in Spanish there are several ways to say it and they are right but it depends who you are talking to in Spanish

Explanation:

what?  i am aunderstand                                                                                                                                          

Fill in the blanks with the conjugations estar

Answers

comment above me is bot lol do not click that link.
1) Yo estoy cansado
2) Nosotros estamos caminando hacia la casa.
3) tú estás estudiando para el examen?
Other Questions
HELP FAST ON TIMERThe number of representatives each state receives in the House of Representatives is determined by __________.A.each states population based on census data; the more people that live in a state, the more representatives the state receivesB.a set rule that says each state gets only two representatives in the House, regardless of populationC.a set rule that says each state gets only three representatives in the House, regardless of populationD.the land mass of a state; the bigger the states size, the more representatives the state receives A cylinder has a height of 11 inches. Its volume is 4,973.76 cubic inches. What is the radius of the cylinder?Use 3.14 and round your answer to the nearest hundredth. Which religion was under control of the Soviet Union? A. Central Europe B. The Nordic countries C. Eastern Europe D. Western Europe Which expression is equivalent to 3m(x) - 5n(x), if m(x) = 6x2 + 3x - 5 and n(x) = 2x2 + 7x - 1? A compound containing phosphorus and oxygen has a molar mass of 157.9 g/mol and an empirical formula of PO3 . Use the net to find the surface area of the prism.360 in2480 in2408 in2432 in2NO LINKS A rectangular lawn is 14 meters by 21 meters. It would cost $6.32 per meter to install a fence aroundthe lawn. How much would it cost to put a fence around the lawn?$ Find the number of possible outcomes in the sample space.A padlock's combination is four digits long.Please show your work PLSSS HELP IF U KNOW HISTORY PLS I CANT GET THIS WORNG PLSSSWhat was the purpose of the Reconquest?recover the Holy Landconquer the whole worldtake back the Roman Empireexpel Muslims from the Peninsula i need help with this pls Chemotherapy is used to treatcervical cancer.endometriosis.undescended testicles.benign prostatic hypertrophy. what are the values of x and y A weight of 270 pounds falls How did the industrial economy change in the 1930s?AThe robot invention was patented.BThe U.S. proposed legislation to slow innovation toworkers' benefits.The U.S. established systems to protect workers inhard economic times.Safeguards in the economy were updated to protectinventors as well as workers. choose a method. then find the product 12x60 hope you guys know this. At 12:15, the end of the minute hand of a clock is 8 feet above the ground. At 12:30, it is 6.5 feet off the ground How long is the minute hand of the clock? And How high is the center of the clock from the ground NEED HELP ASAPPP PLS GIVING 100 POINTS!!!! How does this relate to Manifest Destiny? Malik is solving the equation x2 10x 11 = 0 using the complete the square method. Here is Malik's work: Line 1 p^2 -10p-11=0 Line 2 p^2 -10p+25=11+25 Line 3 (p-5)^2 =36 Line 4 p-5=36 or p-5=-36 Line 5 p=41 p=-31 Line 6 the solution is p=41 or p=-31 Malik checks his answer and realizes he has made a mistake. On which line did Malik make his mistake? Explain Malik's mistake using the complete the square method in 1-3 complete sentences.