Pliss you can help me no links

Pliss You Can Help Me No Links

Answers

Answer 1

Answer:

Ocho partes de un numero aumentado en otro numero dividido en seis.

Hope this helps!!


Related Questions

Task 2 - Escribes un Artículo
In this activity, you will write an article, in Spanish, for your school newspaper about any event that has recently taken place at your school. In your article, use the preterite and imperfect past tenses and the imperfect progressive tense modified by adverbs of time, where appropriate. Submit your response to your teacher.

Answers

Ayer había un evento de deportes en nuestra escuela. Todos los estudiantes gritaron por su equipo. Había palomitas, refrescos, y perritos cállate. En la última partida todo el mundo tenía miedo que nuestro equipo iba perder. Pero en el final ganaron! Suscribe a nuestro periódico para saber que más pasa en nuestra escuela! Hasta luego!

Answer:

Ayer había un evento de deportes en nuestra escuela. Todos los estudiantes gritaron por su equipo. Había palomitas, refrescos, y perritos cállate. En la última partida todo el mundo tenía miedo que nuestro equipo iba perder. Pero en el final ganaron! Suscribe a nuestro periódico para saber que más pasa en nuestra escuela! Hasta luego!

I Need Someone To Do This For Me Please! Only Do This If You Are Able To! No Bots! Will Report If Bot Answers! Please Help! My Grade Needs This Please! Thanks So Much! Have A Good Day! Also, Answer It With Your Own Preferences, And Don't Worry About The Vocab Part! Just Answer With The Dialogue And Make Sure That It Is In Present Tense! Thanks So Much! Have A Good One!

Answers

Answer:

I can't help you I don't see the link


Mesera: Buenas tardes, ¿ mesa para dos ?

Dylan: Buenas tardes, si por favor.

Mesera: Síganme. Pueden sentarse en esta mesa. Aquí tienen el menú.

Carlos: Somos turistas, ¿ podría recomendarnos algo para almorzar ?

Mesera: Claro que si. Les sugiero prueben el mofongo con carne frita y caldo de pollo. El mofongo se hace con plátano verde majado, ajo y luego se fríe.

Dylan: ¡ Si ! Me han dicho que es delicioso.

Carlos: ¡ Perfecto ! Que sean dos órdenes.

Mesera: ¿ Qué desean tomar ?

Dylan: Limonada, por favor.

Carlos: Para mi, una soda, por favor.

Mesera: Muy bien, un momento les traigo su orden.

Mesera: Aquí está su orden. Si necesitan algo más, me dejan saber. ¡ Buen provecho !

Carlos: ¡ Muchas gracias ! Muy amable.

Dylan: Mesera, la cuenta por favor.

Mesera: Aquí está la cuenta. ¿ Desean añadir propina ?

Carlos: Si, añada el 15%.

Mesera: ¡ Gracias! Que pasen buenas tardes y disfruten su visita.

Carlos: ¡Gracias! Volveremos. Buenas tardes.

letters. Be sure to include the correct accent marks.
¡Qué bien! Mi hermana y yo ya no
que compartir el cuarto. A
partir de (after) ahora ella
su propio cuarto y yo también. Ella
decorar su cuarto con esas fotografías feas que le encantan de sus
cantantes favoritos. Seguramente yo
que estudiar mucho, pero
también
otras cosas.
fiestas y conciertos y
ir a ellos con mis nuevos amigos, especialmente los estudiantes del
segundo año. Ellos
más sobre las actividades culturales en
la universidad. Seguramente
otros estudiantes de mi ciudad. Al
principio (at first) será difícil, pero en uno o dos meses yo
más sobre
la vida en la universidad y todo será más fácil.

Answers

Answer:

Explanation:

¡Qué bien! Mi hermana y yo ya no tenemos

que compartir el cuarto. A

partir de ahora ahora ella tiene

su propio cuarto y yo también. Ella

decorar su cuarto con esas fotografías feas que le encantan de sus

cantantes favoritos. Seguramente yo tengo

que estudiar mucho, pero

también

otras cosas.

fiestas y conciertos y

ir a ellos con mis nuevos amigos, especialmente los estudiantes del

segundo año. Ellos saben

más sobre las actividades culturales en

la universidad. Seguramente

otros estudiantes de mi ciudad. Al

principio será difícil, pero en uno o dos meses yo sabre

más sobre

la vida en la universidad y todo será más fácil.

1) Me gusta ___ leche en el desayuno y agua en el almuerzo.

2) Para el almuerzo mi amigo come una hamburguesa con ___.

3) Mi padre siempre come una sopa con ensalada para el ___.

Answers

Answer:

1) la 2) queso  3)almuerzo

Explanation:

i tried to substitute the blanks to some words so it makes sense! hope it makes sense, i tried!

WILL GIVE BRAINLIEST ( i only need f g and h !
Pedro tolks with his Aunt Ludi about his date with Ana. Complete this conversation by writing the correct form of the verb given in
parentheses.
Luci:Pedro, ¿qué (a.).
Chocer) cuando (6)
(sali) con Ana? Pedro:Cuando yo (c).
(salir) con Ang,
me (d.) ------- (poner) ropo que está de modo y siempre le (e). (troer) flores.LuckQué romántico eres,
sobrinolPedro:Por cierto, este sábado vamos a soll. Tia,cf.).
(conocer) un buen restaurante español? Lucisi, 9)
(conocer) "Lo modrilaha." Yoch.)
(saber) que es un restaurante excelente porque fui la semana
posoda. Pedro.Me parece muy buena idea.
Write the verbs with the correct conjugation. REMEMBER DO NOT PRESS "ENTER" UNTIL YOU FINISH YOUR ANSWER
a. haces b. sales c. salgo d. pongo e. traego

Answers

Answer:

Explanation:

a. haces

b. sales

c. salgo

d. pongo

e. traigo

f. conoces

g. conozco

h. se

Sí, sabes que ya llevo un rato mirándote
Tengo que bailar contigo hoy (DY)
Vi que tu mirada ya estaba llamándome
Muéstrame el camino que yo voy
Oh
Tú, tú eres el imán y yo soy el metal
Me voy acercando y voy armando el plan
Solo con pensarlo se acelera el pulso

you must be can broo​

Answers

Answer:

despacito

Explanation:

Choose the best Spanish equivalent to the phrase. Don't say that to your brother. (decir = to say, to tell) No digas eso a tu hermano. No decir eso a tu hermano. No digan eso a tu hermano. No digo eso a tu hermano.

Answers

Answer:

No digas eso a tu hermano hope this helps :)

The correct option about the best Spanish equivalent to the given phrase in Subjunctive Form is: "no digas eso a tu hermano."

Subjunctive Form in Spanish

The conjugation of the verb "decir" in subjunctive form, taking into account the personal pronouns is:

Yo: digaTú: digasUsted: digaÉl: digaElla: digaEllo: digaNosotros / Nosotras: digamosUstedes: diganEllos / Ellas: digan

To identify the appropriate conjugation in each sentence, you must identify the noun in the sentence, replace it with the appropriate personal pronoun, and finally use the corresponding conjugation with the help of the guide above.

If you want to learn more about Subjunctive Form in Spanish, you can visit the following link: https://brainly.com/question/14512079

#SPJ2

Look at the pictures and describe what each person is doing. Choose the
appropriate verbs from the boxes below, and conjugate them so at they
correspond to the people in the pictures. Don't forget to use the correct reflexive pronoun and the conjugated form of the verb for the subject.
Each verb will be used only once.

sentarse
despertarse
despedirse
vestirse
divertirse
acostarse

Answers

Los muchachos se visten (vestirse)

Doña isabella se sienta (sentarse)

Nosotros nos divertimos (divertise)

Answer:

los muchachos se visten.

Doña Isabela está sentada.

Nosotros nos divertimos.

Read the following Spanish verb. Then choose the primary body part involved in that activity.
maquillarse
a las piernas
b. la cara
C. los dientes
d. el pelo

Answers

B. La cara por que si

Lime green with a picture perfect scene ✨

Answers

Aww
So cutee !!!!
(11 is the answer)


What’s up how you doing ? Stay safe

According to the speaker, which of the following animals does NOT eat meat?

el caballo
el tigre
el oso
el león

Answers

Answer:

I am unsure of the context but the correct answer should be: el caballo

el caballo = the horse and horses don't eat meat

El caballo, the horse, doesn't eat meat.

Ejemplo: ¿Qué ciudad es más interesante, Nueva York o Chicago?
Nueva York es más interesante que Chicago.
1. ¿Qué ciudad es más bonita, Barcelona o Las Vegas?
PLZ HELP ME THX U SO MUCH :)

Answers

“Barcelona es más bonita” should be the right answer

please help 1-10 due soon

Answers

Answer:

1.b

2.b

3.c

4.b

5.b

6. C

7. C

8. B

9.b

10. C

Explanation:

Pretty easy

1. B
2. B
3. C
4. B
5. B
6. C
7. C
8. B
9. B
10. C

2. ¿Cuál fue la aportación más importante de Tirso de Molina
al teatro español?

Answers

Answer:

English: Tirso stood out above all in comedy, with pieces such as Marta la Piadosa, Por el sótano y el lathe, Don Gil de las calzas verde, La villana de Vallecas and, within the palatine comedy, El punigo del penseque, El amor Médico and especially The shameful one in the palace.

Spanish:Tirso destacó sobre todo en la comedia, con piezas como Marta la Piadosa, Por el sótano y el torno, Don Gil de las calzas verdes, La villana de Vallecas y, dentro de la comedia palatina, El castigo del penseque, El amor médico y sobre todo El vergonzoso en palacio.

Explanation:

_____________ al hotel debo tomar un autobús. A. Para llegar B. Iremos para C. Pasearemos por D. Por dos horas

Answers

Answer:

A. Para llegar al hotel debo tomar un auto bus

Explanation:

correct

The answer is A. Para llegar

B. El pretérito y el imperfecto. Completa el siguiente ejercicio usando "Pretérito" o
"Imperfecto."
1. Lei un libro de misterio este año.
2. Visitaba a mis primos frecuentemente cuando tenia diez años.
3. Compré una camiseta en Target.
4. Anoche queria mirar la tele.
5. Anoche tomé té de camomila.
6. Cuando era niño, tenía una bicicleta.
7. Mi familia comió la cena en el comedor anoche.
8. Comí unos huevos hoy para el desayuno.
9. Fui a una fiesta este fin de semana pasado.
10.Limpié mi dormitorio esta semana.
C. Choose (circle or highlight) if the following "Key word" is a clue for the "Pretérito" o
"Imperfecto."
1. Ayer: Pretérito o Imperfecto.
2. Anoche : Pretérito o Imperfecto.
3. Siempre : Pretérito o Imperfecto.
4. Cada día : Pretérito o Imperfecto.
5. Con frequencía : Pretérito o Imperfecto.
6. El año pasado: Pretérito o Imperfecto.
7. Hace dos años: Pretérito o Imperfecto.
8. Cada año: Pretérito o Imperfecto.
9. Nunca: Pretérito o Imperfecto.

Answers

Answer:

p

i

p

i

p

i

p

i

i

son de pretérito y imperfecto

As the president of your school’s student council, it is your responsibility to plan the upcoming school dance. Write five sentences asking students to do what you have planned for the dance. Write tú commands about what they need to do before, during and after the dance to ensure that the event runs smoothly.
Performance Checklist

(2 Points) Your list is written entirely in Spanish and contains at least five total tasks.
(2 Points) You properly use the tú command form at least three times.
(2 Points) Your information is organized by before (antes), during (durante) and after (después).
(2 Points) You have no more than five mistakes in spelling and grammar.
(2 Points) Your list uses proper capitalization and punctuation of sentences.

Answers

Answer:

Didn't I already answer this question lol

helpppppp plssssss lolll

Answers

A:

1. no

2. si

3. no

4. si

5. no

6. si

7. si

8. si

B:

1. bien

2. bien

3. mal

4. mal

5. mal

6. bien

Y yo soy ________ sobrino.
no links
mi,mis,su,nuestra

Answers

Hola me llamo Tobie and I would be more than glad to help!So to comprehend let me walk you through every step of the way!

Su

Explanation:

Mi= me

mis=mine

su=hers/his

nustra=our

In English it would mean I am their cousin

Therefore Su would make more sense if you put any other word than Su It would be considered improper grammar in Spanish

Hope this helps!

                                                                       -Tobie the dog <3

Answer:

Su

Explanation:

Y yo soy su sobrino.

If you’re fluent in Spanish plz help :)

Answers

I’m fluent in Spanish
1. D
2. A
3. D
4. C
5. A
6. B
7. A
8. B
9. C
10. A

I hope this help, my first language is Spanish:)

find the unknown angles of the following triangles​

Answers

Post the pictures of the triangles please !
There’s no picture

...

Please help if you would like, but if not I guess I can just not be lazy and attemp it myself. SPANISH

Answers

Jugo

Emparedado

Café

Papas

Lechuga

As the president of your school’s student council, it is your responsibility to plan the upcoming school dance. Write five sentences asking students to do what you have planned for the dance. Write tú commands about what they need to do before, during and after the dance to ensure that the event runs smoothly.



Performance Checklist

(2 Points) Your list is written entirely in Spanish and contains at least five total tasks.
(2 Points) You properly use the tú command form at least three times.
(2 Points) Your information is organized by before (antes), during (durante) and after (después).
(2 Points) You have no more than five mistakes in spelling and grammar.
(2 Points) Your list uses proper capitalization and punctuation of sentences.

Answers

Answer:

Explanation:

1 Tú debiste haberte puesto de acuerdo con los integrantes de la banda de música.

2 Tú revisa el reglamento escolar para poder ver qué cumplimos con las normas vigentes para hacer el baile sin problemas.

3 Tú tramita todos los permisos requeridos por el reglamento escolar.

4 Todos deben estar atentos a cualquier situación que se pueda presentar durante el desarrollo del evento.

5 Después de terminado el evento todos se quedarán a supervisar que el área quede limpia y en orden.

¿cuales son los beneficios de vivir en una democracia? ​

Answers

Answer:

Uno de los benficios de vivir en una democracia es que la democracia le da una oportunidad a las personas a involvarse, y inclurse con su govierno.

Explanation:

Your aunt wants to buy a new house. She needs at least two bedrooms and a garage. You are helping her stick to her budget. Muebles $10.000 Casa $170.000 Reparaciones < > $5.000 Casa 1: Vendo inmueble bonito de 110 m2 en la ciudad. Tiene un dormitorio, dos baños, cocina-comedor y un balcón pequeño. El dormitorio necesita una puerta. La puerta cuesta mil dólares. No tiene todos los muebles. Necesita una mesa, un sofá y cuatro sillas. Los muebles cuestan seis mil dólares. El precio pedido es ciento sesenta mil dólares. Casa 2: Casa de 120 m2 en venta. Tiene sala y comedor, dos dormitorios, un baño, cocina y jardín. No tiene garaje. Vendo un frigorífico por mil dólares con la compra de la casa. El precio pedido es doscientos cinco mil dólares. Casa 3: Inmueble de 130 m2 con sala, un dormitorio, cocina y dos baños. Tiene un garage grande. Hay todos los muebles. Necesita dos ventanas nuevas. Las ventanas cuestan cuatro mil dólares. El precio pedido es ciento setenta y cinco mil dólares. Based on their budget and needs, which house or houses would be options for them?


1st house

1st and 2nd house

1st and 3rd house

2nd house

Answers

Answer:

first

Explanation:

Answer:

Hi, there its the first house

Explanation:

Read and choose the option with the correct irregular progressive tense verbs.

Hoy nosotros ________ (ir) de compras al centro comercial.

Group of answer choices

estar ir

estamos yendo

estar yendo

estamos ir

Answers

The answer is:
Estamos yendo because
:D

Write the correct Negative tú Command of the verb in parentheses. Reminder, pronouns are placed in front of the verb in negative commands.

1. No ______________ (enojarse) conmigo.
2. No ______________ (borrar) el documento.
3. No ______________ (comprometerse) todavía.
4. No ______________ (beber) mucha agua por la noche.
5. No ______________ (olvidar) llenar el tanque de gasolina hoy.
6. No ______________ (subirse) al coche todavía.
7. No ______________ (abrir) el baúl del carro.

Answers

1. Te enojes
2.borres
3.compromentistes
4.bebes
5.se te olvide
6.te subes
7.abres
Hope it helps some what
Te enojes
Borres
Te comprometas
Bebas
Olvides
Subas
Abras

___ hacen la compra mientras estoy en colegio
Nosotros
Ellos
Vosotros

Answers

Ellos is the answer

Answer:

ellos

Explanation:

Maria_______ cosas muy bonitas.
dice
dices
digo
pls help 10 points i would do 20 but im running out

Answers

Answer:

Maria dice cosas muy bonitas

-ndo
Write the verb in the gerund form (-ndo ending). Example: dormir > durmiendo

morir [_____]


2. poder [_____]

3. decir [_____]

4. medir [_____

5. pedir [_____]


If you speak Spanish please help!!!!!

Answers

Answer:

pudiendo, diciendo, midiendo, pidiendo

Answer:

1. muriendo

2. podiendo

3. diciendo

4. midiendo

5. pidiendo

Hope this helps out! :)

Other Questions
Please help me and do your work because I mustn't fail this math class for the sake of my sanity what is the volume of a cylinder with a length of 6 inches and a width of 5 inches? There is a mid ocean ridge between South America and Africa causing the two continents to drift away from each other. South America and Africa have moved 250 cm away from each other in the last 100 years. What is their average speed? Which of the following is something that all living organisms have in common ? A.) They all contain at least one cell . B.)They all need a source of oxygen . C.) They all use other organisms for food . D.)They all find mates to reproduce . 1.- Cul es la estructura del sujeto?2.- Cmo se halla el sujeto de una oracin?3.- Escribe el orden que debes seguir al analizar una oracin.4.- Estructura del predicado nominal (SV-PN).5.- Cundo un verbo copulativo funciona como cpula en una oracin?6.- Estructura del complemento directo (C.D.).7.- Cul es la estructura del atributo?8.- Estructura del complemento indirecto (C. I.).9.- Estructura del complemento de rgimen (C. Rg.).10.- Estructura del complemento predicativo (C. Pvo.).11.- Estructura del complemento agente (C. Ag.).12.- Cmo diferenciamos el complemento predicativo del atributo?13.- Cmo diferenciamos el C. Pvo. Del CC de modo?14.- En qu se parece un C. Rg. a un CD?15.- Cmo se localiza un complemento directo?16.- Qu relacin hay entre el complemento directo y el sujeto paciente?17.- Cundo pueden coincidir en una oracin el atributo y el CD?18.- Qu es un verbo transitivo?19.- Qu es un verbo intransitivo?20.- Cmo se localiza en una oracin el complemento indirecto?21.- Cmo distinguimos CD y CI al pronominalizar?22.- Qu lesmo est admitido?23.- Diferencia entre un complemento directo y un atributo.24.- Cmo distingo el complemento directo del complemento indirecto?25.- Cmo se diferencia el CC del CN?26.- Cmo se diferencia el complemento agente del complemento circunstancial de causa?27.- Qu funciones puede tener un adverbio?28.- Qu funciones puede tener un adjetivo?29.- Cul es la funcin de una preposicin?30.- Cul es la funcin de una conjuncin?xfavor si m pueden ayudar es urgentenosupe q materia ponerle I will give the crown this it is prob easy f(x) = f(x) = 1,264(1.09)x A. W,R,BB. A,R,BC. W,T,BD. A,T,NHELP ASAPP AND DONT GIVE ME A LINK BECAUSE THE LINK IS FAKE I NEED A REAL ANSWER !!!! A coworker asks you for help with something and you're busy finishing up a task, what should you say? A I'm busy right now but I'm happy to help when I'm finished B I'm kind of busy can you ask someone else C I don't have time to help you today Cause and EffectThe building of the Erie Canal led to this city becoming a major center of commerce and trade: hiplz helpppp meeeee! i dont know what to to do PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!! x2 + bx 12 where b is some whole number (noA polynomial is written asdecimals). If we're able to factor the polynomial, what are all the possible values of b?Explain how you know. Domain and range again pls :) What is the pronoun of this sentence The lady to.......you spoke just now is my teacher . Relatives clauses Solve for X.Then, solve for Y.Finally, solve for Z. The larger of two numbers is 12 more than the smaller number the sum of the number is 26 find the numbers Review the KWL chart.A 3-column table with 1 row. Column 1 is labeled What I Know with entry Blank. Column 2 is labeled What I Want to Know with entry Blank. Column 3 is labeled What I Learned with entry Blank.The purpose of a KWL chart is toa)discover the central idea of a text.b)list the facts and examples found in the text.c)help the reader connect to the text.d)list the sensory descriptions found in the text. Simplify:[tex]\left(\frac{1}{3}+\frac{3}{4}\right)[/tex] [tex]\left(\frac{5}{6}\right)^{2}[/tex]Plz give step-by-step solution. Suppose that there is a black urn containing nine black balls and three yellow balls and there is a yellow urn containing six black balls and six yellow balls. An experiment consists of selecting at random a ball from the black urn and then (without replacing the first ball) selecting at random a ball from the urn having the color of the first ball.1. Construct a tree diagram showing the probabilities associated with this problem. Write a probability on each branch (6 branches). Multiply the the probabilities along each path and write that number at the end of the path (4 answers).2. Find the probability that the second ball is yellow. what shows the equation written in form ax^2+bx+c=0? x^2+6x+8=3